Hoe kunnen wij u verder helpen?

Hieronder vind u per categorie de meest gestelde vragen. Mocht uw antwoord hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op!

Over ons

Kinderfiets Nederland is een jong en dynamisch bedrijf.

Mijn account

Log hier in om naar uw beveiligde persoonlijke omgeving te gaan.

Contact gegevens

heeft u vragen of opmerkingen hier vind u onze contact gegevens.


Kinderfiets Nederland

Kinderfiets Nederland is een jong en dynamisch bedrijf opgericht in 2018. Met ons uniek diversiteit aan kinderfietsen en accessoires hebben wij in 2019 een grote stap in de fietsen branche gemaakt! Onze prachtige moderne ontwerpen in combinatie met degelijke kwaliteit zijn erg geliefd! Onze kinderfietsen worden beoordeeld op veiligheid, stijl en kwaliteit waarbij vanzelfsprekend de prijs ook een belangrijke rol speelt!

Regelmatig brengen wij nieuwe kinderfietsen en accessoires scherp op de markt en zijn ervan overtuigd, mede door onze strenge selectie ons hierdoor te  kunnen onderscheiden van andere fietsenwinkels. Wij willen natuurlijk niets liever dan dat uw kinderen veilig de straat op gaan!

Kinderfiets Nederland Dé specialist in Kinderfietsen!

Neem contact op

Mochten er vragen zijn of is iets niet duidelijk, schroom dan niet om contact met ons op te nemen! Ons deskundig team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden! Na ontvangst van uw bericht zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Contact gegevens

Kinderfiets Nederland is gevestigd aan de:
Aurelia 122 7323VM Apeldoorn
(dit is geen bezoekersadres)

Telefoonnummer: 055-12345678
(bereikbaar op werkdagen tussen 19:00 - 21:00)
Whats-app: 06-12345678
Email: klantenservice@kinderfietsnederland.nl

KvK nummer: 12355667
Btw indentificatie nummer: NL123455596
Bank: NL99 KNAB 12345678
Bic: KNABNL2A

Sociaal Media

Zowel privé als zakelijk zijn we er met z’n allen behoorlijk actief mee, Sociaal Media! We kunnen er snel relevante groepen bereiken met onze boodschap. Ook Kinderfiets Nederland is actief op Sociaal media en heeft elke maand weer Super leuke Deel, Like en Win actie’s! Voeg ons toe en mis geen actie meer!

LinkedIn
Facebook
Pinterest

Bestellen

U kunt door middel van de bestelknop ''in winkelmand'' uw artikelen in de winkelwagen plaatsen,

Lees meer.

Verzendkosten

Bestellingen boven de €50,00 worden gratis bij u thuis bezorgd, voor overige bestellingen geldt,

Lees meer.

Betalen

Bij Kinderfiets Nederland heeft u keuze uit diverse betaalmethodes, PayPal, Ideal, Sofort, Bankcontact,

Lees meer.

Levertijd

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, zorgt Kinderfiets Nederland er zo snel mogelijk voor,

Lees meer.

Verzenden

Onze producten worden standaard via de bekende bezorgdiensten PostNL of DHL afgeleverd,

Lees meer.

Retourneren

U heeft bij Kinderfiets Nederland het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave,

Lees meer.

Hoe besteld u onze artikelen?

Bij Kinderfiets Nederland heeft u de mogelijkheid door diverse categorieën te bladeren, door middel van de juiste zoek opdracht vind u ook heel gemakkelijk het juiste artikel. Heeft u uit het ruime assortiment van meer dan 500 kinderfietsen uw keuze kunnen maken, dan volgt u onderstaande stappen om uw bestelling af te ronden. 

U kunt door middel van de bestelknop ”in winkelmand” uw artikelen in de winkelwagen plaatsen, als u alle artikelen gevonden heeft, klinkt u rechts bovenin op het rode winkelwagentje waar u nu de keuze heeft verder te winkelen uw artikelen te wijzigen en/of te bestellen. Door op de knop ‘’Doorgaan naar afrekenen’’ te drukken komt u bij de kassa, waar u als klant de mogelijkheid heeft in te loggen en automatisch uw gegevens kunt ophalen.

Controleer uw gegevens en wijzig deze daar waar nodig en ga verder naar betaalmethode. U kunt uw bestelling ook plaatsen zonder u te registreren of in te loggen bij Kinderfiets Nederland, vul uw persoonlijke gegevens in en ga verder naar betaalmethode. Het is echter wel van belang dat u alle velden waar het * bij staat correct invult.

Betalen

Betalen bij Kinderfiets Nederland

Bij Kinderfiets Nederland heeft u keuze uit diverse betaalmethodes:
(wij zijn genoodzaakt voor een aantal betaalmethodes extra kosten in rekening te brengen)

  • PayPal  (gratis) Een betaalmethode met meer dan 165 miljoen gebruikers zeer eenvoudig en veilig in gebruik!
  • Ideal  (gratis) De meest gebruikte betaalmethode in Nederland, snel, vetrouwd en veilig!
  • Sofort  (+1,00%) Een veel gebruikte betaalmethode in Duitsland en Frankrijk laagdrempelig en snel!
  • Bankcontact  (+1.75%) Een veel gebruikte betaalmethode in België veilig en gemakkelijk in gebruik!
  • Bank Transfer  (+€0,35) Een betaalmethode die u zelf in de hand heeft (bank overboeking) veilig en vertrouwd!

   (let wel, bij een bank overboeking kunnen wij pas over gaan tot leveren zodra uw betaling op rekening staat)

Definitief bestellen

Kies uw betaalmethode en ga door naar de laatste fase van uw bestelling. Controleer nog even goed alle gegevens en vergeet niet onze algemene voorwaarden even door te nemen, als u hiermee akkoord gaat vinkt u deze aan. Klik op ”Bestelling plaatsen” u komt nu automatisch op de website van uw bank waarbij u uw bestelling definitief kunt afrekenen, er word nu ook een opdrachtbevestiging naar u toe gemaild.

Heeft u na het plaatsen van een bestelling geen opdrachtbevestiging ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Let op, uw bestelling kan pas worden verwerkt wanneer wij de betaling hebben ontvangen!

Verzenden & Verzendkosten

Onze producten worden standaard via de bekende bezorgdiensten PostNL of DHL afgeleverd. Mocht om wat van reden uw pakket nat of beschadigt aangekomen zijn, laat ons dit alstublieft zo snel mogelijk even weten, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Helaas kan Kinderfiets Nederland het moment of tijdstip van aflevering niet met u afspreken of garanderen, wij zijn hierbij afhankelijk van derden en hebben dit niet in de hand.

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? 
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wij proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

De vermelde prijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten, echter leveren wij uw product gratis bij bestellingen boven de €50,-
De overige verzendkosten bedragen: €6,95 voor bestellingen onder de € 50,-

Wat zijn de levertijden?

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, zorgt Kinderfiets Nederland er zo snel mogelijk voor, (indien producten voorradig) dat uw bestelling ingepakt word en op het juiste adres bezorgd gaat worden. Wij streven er naar onze fietsen en accessoires binnen 2 werkdagen uit te leveren. Let op, voor een fiets met het ”100% Ready To Go!” logo geldt een andere levertijd. Deze fietsen komen eerst op onze montageafdeling waar de fiets volledig afgemonteerd, rijklaar en gereed voor verzending wordt gemaakt. Houdt er rekening mee, dat wij ruim een week nodig hebben om een afgemonteerde fiets bij u af te leveren. Soms zijn producten niet voorradig of kan het wegens drukte op de montageafdeling iets uitlopen, mocht dit het geval zijn, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Bekijk hier ons unieke Ready To Go! concept.

Herroepingsrecht

U heeft bij Kinderfiets Nederland het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Tijdens de bedenktijd (zichttermijn) dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U kunt een overeenkomst ontbinden door binnen 14 dagen na ontvangst van het laatst geleverde product op de order, dit via een e-mail aan Kinderfiets Nederland kenbaar te maken. U geeft in de e-mail aan welk product het betreft die u wilt retourneren, vermeld hierbij duidelijk uw naam en adres, het ordernummer en aankoopdatum. 

 

Ook geven wij u de mogelijkheid het ”modelformulier van herroeping” te downloaden op de pagina Algemene voorwaarden van onze website en deze ingevuld ons retour te zenden. Zodra wij uw aanmelding van herroeping verwerkt hebben, ontvangt u van ons vervolg instructies om uw pakket retour te zenden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Wij willen u adviseren hier niet te lang mee te wachten, om zo verdere vertragingen in het proces te voorkomen. Mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour crediteren.

Uitgesloten van herroepingsrecht

Diverse producten bij Kinderfiets Nederland zijn voorzien van een verzegeling, wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet meer te retourneren, denk hierbij aan fietscomputers, digitale kilometertellers, etc. etc. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

Een aantal producten die u bij Kinderfiets Nederland koopt worden op maat, volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan een fiets die u op speciaal verzoek  in een niet standaard kleur heeft besteld of andere type wielen/banden op u verzoek heeft laten monteren. Voor deze producten is het herroepingsrecht niet van toepassing, de verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

We willen u vriendelijk verzoeken uiterst voorzichtig te zijn met het openen van de originele fabrieksverpakking. Producten waarvan de originele fabrieksverpakking ontbreekt, dusdanig verscheurd, opengetrokken of beschadigt is en hierdoor niet meer toonbaar is, kunt u helaas niet retourneren! Het herroepingsrecht is hierbij dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

Wij vinden het belangrijk dat u het product kunt bekijken en beoordelen, maar willen u vragen het product zo te behandelen zoals u dit in een fysieke winkel ook zou doen. Een fiets die u in een doos afgeleverd heeft gekregen en zelf afgemonteerd heeft kunt u niet meer retourneren! Ook een fiets waar u mee test gereden heeft, kunt u niet meer retourneren! De fiets of ander product moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn als u deze wilt retourneren en in bovenstaande situatie is dit helaas niet het geval. Mocht het onverhoopt zijn overkomen dat door uw toedoen een fiets of product beschadigt is geraakt in het zichttermijn, is ook hierbij het herroepingsrecht helaas niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen na opening niet meer bruikbaar zijn kunt u helaas niet retourneren. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld een bidon, drinkfles, etc. etc. Vaak zijn dit ook verzegelde producten waar na het verbreken van de verzegeling het herroepingsrecht sowieso vervalt. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

Een aantal producten die u bij Kinderfiets Nederland koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is hierbij dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief!

Is u iets niet duidelijk of heeft u vragen betreft het retourneren of herroepingsrecht. Neem gerust contact met ons op!

Retourneren

Indien u gebruikt maakt van uw herroepingsrecht, boven genoemde uitgesloten punten niet van toepassing zijn en wij uw aanmelding van herroeping verwerkt hebben,
ontvangt u van ons vervolg instructies om uw pakket retour te zenden. Zodra u boven genoemde stappen doorlopen heeft kunt u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kinderfiets Nederland retourneren. Retourzendingen zijn voor eigen risico, dit houdt in dat Kinderfiets Nederland niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van geretourneerde producten. Let wel, enkel de kosten voor retour van u thuis naar Kinderfiets Nederland zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, voor een fiets kan dit oplopen tot +/- €30,00, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour crediteren. Indien blijkt dat retour gezonden product, door u toch beschadigt of mogelijk gebruikt blijkt te zijn, moeten wij u helaas wijzen op bovengenoemde afspraken en hiervoor kosten in rekening brengen. Let wel, retour zendingen zonder aanmelding kunnen wij helaas niet verwerken!

Garantie

Kinderfiets Nederland geeft om haar producten en doen haar uiterste best deze in topconditie uit te leveren,

Lees meer.

reparatie

Wanneer na beoordeling uw klacht gegrond blijkt te zijn en uw fiets voor reparatie in aanmerking komt,

Lees meer.

Klacht melden

Heeft u een klacht? Stuur ons een e-mail of vul onderstaande klachtenformulier in,

Lees meer.

Garantie bij Kinderfiets Nederland

Wij van Kinderfiets Nederland geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport, of dat het product niet functioneert zoals deze zou moeten doen, we spreken dan over een ondeugdelijk product. Wij willen u daarom ook vriendelijk verzoeken, direct bij aflevering uw artikelen te controleren op gebreken. Mocht u een ondeugdelijk hebben ontvangen verzoeken wij u dit binnen 48 uur aan ons kenbaar te maken. Indien u de schade aan het product later constateert is het voor ons niet meer na te gaan alwaar deze schade door is ontstaan en is vervanging of herstel in veel gevallen niet meer mogelijk. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

U kunt aanspraak op garantie maken als blijkt dat het geleverde product ondeugdelijk is.
Een product is ondeugdelijk als het product op moment van aankomst niet compleet is, beschadigd of kapot is en niet naar behoren werkt.

Graag willen wij u vragen foto’s te maken van het beschadigde/kapotte product, zodat wij een melding bij desbetreffende leverancier kunnen maken. Als bij het afleveren al blijkt dat de verpakking beschadigt of nat is, willen wij u vragen hier ook direct een foto van te maken, mocht blijken dat hierdoor het product niet in topconditie bij u afgeleverd is, kunnen wij de verantwoordelijke transporteur hierop aanspreken.

Hierboven hebben we zojuist de wettelijke garantie beschreven, naast uw wettelijk recht op een deugdelijk product bestaan er ook fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft bij aankoop van een product. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Op bijna alle fietsen die Kinderfiets Nederland levert geldt een standaard fabrieksgarantie van 1 jaar op het frame.

Bij Kinderfiets Nederland is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs. Als u aanspraak wilt maken op garantie, verzoeken wij u vriendelijk een kopie van de factuur mee te sturen.

Als uw klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van het product (binnen het wettelijke garantietermijn) voor rekening van Kinderfiets Nederland. Als na beoordeling uw klacht ongegrond blijkt te zijn, sturen wij u een prijsopgave voor reparatie, kiest u ervoor om het product niet te laten repareren, dan kunnen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden.

Workflow Optimization is a cross platform message optimization app for all devices. Contact Us

 

 

Heeft u een vraag?

klantenservice@kinderfietsnederland.nl Binnen 4 uur antwoord op al uw vragen.

Telefoon 055-1234567
Bereikbaar op werkdagen tussen 19:00 - 21:00

Whats-app 06-12345678
Binnen 4 uur antwoord op al uw vragen.

Volg ons op Sociaal Media!

Wij zijn te volgen op Facebook, Instagram, Pinteres en twitter. Elke maand weer de leukste Deel, Like en Win Actie’s!